Recent content by cromulence

  1. cromulence

    8/12-14 - Yankees at Red Sox

    Whew.
  2. cromulence

    8/8-10: Yankees at Mariners

    Bomb. Look out Roger.
  3. cromulence

    8/8-10: Yankees at Mariners

    I know the Mariners pen is tired, but man, it was so obvious that Ray was running out of gas, and then during the Higgy AB the gauge went to E.
  4. cromulence

    8/8-10: Yankees at Mariners

    Did not see that coming. Let's go.
  5. cromulence

    August 5-7: Yankees at Cardinals

    It's starting to feel like they're gonna find a way to lose instead of the opposite, like it was most of the year. They gotta turn it around.
  6. cromulence

    August 5-7: Yankees at Cardinals

    Was about to say that. Home field against Houston is getting very dicey though.
  7. cromulence

    August 5-7: Yankees at Cardinals

    Holmes is officially an issue.
  8. cromulence

    NY trade deadline 2022

    So we're not free from German after all. Great.
  9. cromulence

    Aug 1-3, Seattle @ NYY

    Yeah, there's just nothing good about watching German pitch.
  10. cromulence

    Aug 1-3, Seattle @ NYY

    Crow, you said earlier that you'd be OK if he left. I dunno man, I kinda want him to stay.
  11. cromulence

    Aug 1-3, Seattle @ NYY

    This is insane. Made possible by another great DJ AB and another walk.
  12. cromulence

    Aug 1-3, Seattle @ NYY

    OK, decent start.
  13. cromulence

    Aug 1-3, Seattle @ NYY

    Ugh. Just survive this game, then we don't have to deal with German anymore.
  14. cromulence

    Aug 1-3, Seattle @ NYY

    Looks like they're not using PitchCom. Has that been the case in all of German's starts?
  15. cromulence

    NY trade deadline 2022

    OK, so, call him up and DFA IKF. I'm done with him.